Algemene voorwaarden

1. INFORMATIE OVER ONS

JHL Medie ivs

Tømmergade 15

6830 Nørre Nebel

Mailadres: klantenservice@cheapcharley.nl

KvK-nummer. 37694630

Tel.: +45 25 94 24 84  ( 10-12 )

2. BESTELLEN

Algemene voorwaarden

Kortom!

Altijd 14 dagen retour en wissel recht

– Normaal 3-6 dagen levertijd

– Heeft u vragen kunt u altijd en e-mail sturen of bellen met onzer klantenservice (Bekijk info hier onder)

Bestelling

Als u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een online bevestiging. Als u deze niet ontvangt binnen en uur, raden wij u aan om contact met ons op te nemen.

Evenals ontvangt u en e-mail op de dag, dat wij uw pakket opsturen.

Als u wenst en kopie te ontvang van uw orderbevestiging, kunt u op de site inloggen of en mail sturen naar

klantenservice@cheapcharly.nl

3. PRIJZEN EN VERZENDKOSTEN

Onzer prijzen

Alle onzer prijzen zijn inclusief btw en andere afgiften. De prijzen zijn dag prijzen.

De prijs die bij de bestelling wordt vermeld, is de prijs die geldig is.

Verzendkosten

Prijs naar parcelshop €3.95

Sommige producten kunne wat duurder zijn om te sturen, de uiteindelijke verzendkosten zijn altijd te zien in de winkelmand voor het betalen van de bestelling

4. BESCHIKBAARHEID EN LEVERING

Levertijd

3-6 werkdagen, als niet anders wordt doorgegeven.

Wij versturen altijd de orders in de volgorden die zij worden ontvangen. Dus bij uitverkoop, verjaardagen of iets dergelijks, kan de levertijd wat langer duren.

Post nord is de leverancier van onzer pakjes.

Bij bestelling van meerdere producten, waarvan en van de producten wat langere levertijd heeft, wordt de producten pas verzonden als alles op voorraad is. Als dit het geval is, wordt u daarvan op de hoogte gesteld. Als er langer levertijd kan worden verwacht wordt dit ook vermeldt bij het bestellen.

Het is altijd mogelijk om en track en trace nummer te ontvangen, zodat u uw pakket kunt volgen van onzer magazijn tot u het pakket ontvangst.

5. BETALING

Betaalwijzen

Wij bieden meerdere mogelijkheden aan bij het betalen.

De veiligste manieren van betalen en de manier die wij aanraden is betalen met creditcard – Wij accepteren volgende creditcards.

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Debit
  • Maestro
  • Overschrijven via de bank (via overschrijving wordt u niet beschermd door het oppositieplan)

Online betalen met creditcard

Bij het betalen met elektronische creditcard, wordt het geld pas van uw rekening afgeschreven als het pakket wordt opgestuurd.

Er wordt betaald via veilig en versleutelde SSL-voorbinding (secure Socket Layer) Dat betekent dat uw card informatie niet kan worden gelezen door anderen.

Als U betaald met creditkart, nemen wij de recht aan om controle te manken, of alle de persoonlijke gegevens die zijn door gegeven, overeenkomen.

Wij nemen geen card fee.

6. GARANTIE

U heeft altijd 24 maanden garantie volgens de koopt wet. Dat betekent dat als het product kapotgaat, is het altijd mogelijk om het te repareren, omruilen, u geld terug te ontvangen of prijsverlaging te ontvangen, afhankelijk van de situatie. Als het product kapot is gegaan door verkeerd gebruik door u zelf of anderen valt het niet onder de garantie.

Klachten betreffend fouten en defecten, moeten door gegeven worden aan klantenservice@cheapcharly.nl zo spoedig mogelijk naar het ontvangen van de producten

Hier wordt 2 maanden geaccepteerd als recht tijdig, althans iets anders is afgesproken.

Als de klacht rechtvaardig is, vergoeden wij natuurlijk de verzendkosten (als ze redelijk zijn).

Wij hebben volgende informatie nodig, als u iets retour stuurt.

U moet vertellen wat het probleem is, zo duidelijk als het kan.

Let op! Wij ontvangen geen pakketten die opgestuurd zij onder rembours of dergelijks.

De producten moeten altijd goed en zorgzaam verpakt zijn, altijd de kwitantie van uw verzendkosten bewaren, zo dat het mogelijk is voor ons om uw verzendkosten te vergoeden, en dat is allen mogelijk bij het opsturen van de kwitantie.

Als u graag contact met ons op wilt nemen is het mogelijk via mail op:

klantenservice@cheapcharly.nl

7. RETOUR EN ANNULERINGSRECHT

U heeft op alle producten14 dagen, de recht om het product terug te sturen, vanaf de ontvangst datum. U moet binnen 14 dagen van ontvangst, contact met ons opnemen en door geven dat u wenst om uw aankoop ongedaan te maken.

De mededeling moet via e-mail worden gestuurd of u kunt her formulier hier onder invullen.

In uw e-mail moet u het duidelijk maken dat u wenst om uw aankoop ongedaan te maken.

U kunt de aankoop niet ongedaan maken, bij het weigeren om het pakket te ontvangen, zonder dat u het duidelijk aan ons heeft door gegeven.

Formulier van Herroeping

(Vul dit formulier in als u wenst om uw aankoop ongedaan te maken)

Aan:

JHL Medie IVS
Tømmergade 15
6830 Nr.Nebel 
E-mail: kontakt@cheapcharly.nl

Ik verklaar hierbij dat ik het herroepingsrecht in verband met mijn koopovereenkomst wil toepassen op de volgende producten/ diensten:

__________________________________________________________________________

Bestelling geplaatst: ____________________     Ontvangen op: __________________________

Uw naam: ______________________________________________________________________

Uw adress:  ___________________________________________________________________

Uw handtekening _________________________________________     

Datum: _________________

(Alleen als de formulier inhoud op papier wordt vermeld)

De staat van de producten als u ze wenst om retour te sturen.

U bent alleen verantwoordelijk van waardevermindering van het product, als het anders wordt gebruikt dan wat nodig is om de aard van het product, zijn eigenschappen en de manier waarop het werkt vast te stellen. Met andere worden – u heeft de recht om het product uit te proberen net als bij aankoop in en fysieke winkel. Als het product is getest/gebruikt meer als boven staat vermeld, beschouwen wij het product als “gebruikt”

Dat betekent dat als u wenst om het product retour te sturen en uw aankoop ongedaan te maken, ontvangt u allen en klein gedeelte of niks van uw aankoopbedrag retour. Afhankelijk van de handelswaarde van het product.

Om het gehele bedrag terug te ontvangen mag u allen doen als in en fysieke winkel, het product testen, maar niet in gebruik nemen.

Als u en product retour stuurt, moet het product in de originele verpakking zijn!

Als u wenst om en product te retourneren

U moet uw order retour sturen zo snel mogelijk, en altijd binnen 14 dagen naar dat u het aan ons heeft door gegeven dat u wenst om uw aankoop ongedaan te maken. De verzendkosten zijn van u, in het geval da u het product retour stuurt, en u wenst het aankoop ongedaan te maken. In het geval van omruilen zijn de verzendkosten van het product naar ons ook van U, maar wij betalen natuurlijk de verzendkosten van het nieuwe product die wij aan u sturen.

U draagt het risico van het product vanaf het moment van levering van het product.

LET OP! Wij ontvangen niet pakjes die opgestuurd zijn onder rembours.

Terugbetaling van het aankoopbedrag

Als u spijt krijgt van uw aankoop, krijgt u uw geld terug.

Als het product waardevermindering heeft ondergaan, trekken we het bedrag af waarvoor u aansprakelijk bent.

Wij retourneren alle betalingen die wij van u heeft ontvangen, hieronder ook de verzendkosten (allen niet extra verzendkosten, als u en duurdere of andere leverancier heeft gekozen, dan de goedkoopste standard manier, die wij aanbieden) binnen 14 dagen naar de dag dat wij uw bericht heeft ontvangen dat u wenst om uw aankoop ongedaan te maken.

Wij maken het geld over aan het kaart die u heeft gebruikt bij de bestelling of naar de bankrekening waar van u heeft overgemaakt. Althans iets anders is afgesproken.

Wij kunne het geld terughouden tot dat wij het product retour hebben ontvangen, Tenzij u ons documentatie stuurt, dat het product terug is gestuurd.

Het product moet worden verzonden naar:

JHL Medie IVS

Tømmergade 15

6830 Nørre Nebel

Denemarken

Wij ontvangen allen pakken die direct aan ons worden gestuurd, en niet onder rembours.

Klachten

Als u wenst te klagen over uw aankoop, kunt u contact opnemen met kontakt@cheapcharly.nl. Als het niet mogelijk is om en oplossing te vinden, kun u en klacht indienen aan de relevante commissies in het gebied als aan de voorwaarden daarvoor zijn voldaan.

Centrum voor klachtenoplossingen

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Bent u klant met woonadres in een andere EU-land dan Denemarken, kunt u klagen naar de EU Online klachtenportaal van de Commissie – http://ec.europa.eu/odr